jueves, 24 de enero de 2008

Una sufrida hoja de camelia

Foto realizada por A.Cris
Sempre me fan cóxegas e xa estou un pouco farta, ademais eu non me caio como as outras “as miñas veciñas” moito conto, moito colorido, pero en pouco tempo ¡plaf! ao chan. E por iso eu sempre teño quen me moleste, cando non son as formigas, son as bolboretas ou os tropecientos paxaros que hai na horta…ou a repelente dona da camelia que sempre lle esta ensinando aos seus netos as follas ¡mira que bonitas! ¡míra como brillan! toca , toca e non paran de sobarme. En fin, o prezo da fama. Asinado.
Unha sufrida folla de camelia

Siempre me hacen cosquillas y ya estoy un poco harta, además yo no me caigo como las otras “mis vecinas” mucho cuento, mucho colorido, pero en poco tiempo ¡plaf! al suelo. Y por eso yo siempre tengo quien me moleste, cuando no son las hormigas son las mariposas o los tropecientos pájaros que hay en la huerta… o la repelente dueña de la camelia que siempre le esta enseñando a sus nietos las hojas ¡mira que bonitas! ¡mira como brillan! toca, toca y no paran de sobarme. En fin el precio de la fama.
Firmado.
Una sufrida hoja de camelia
A. Cris
Cuentos de camelias y otros relatos creados por A.Cris

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Pobreta folla, sempre a sobar nela. ;) Pero seguro que non di que no fondo, no fondo, lle encantan as caricias. A quen non?

Lapis-vermello dijo...

Cóntalo moi ben. Bicos